159
سفرنامه سریلانکا. روز اول: ورود به سریلانکا ساعت ۴: ...

خاطرات سفر (شیما و علی) - سفرنامه سریلانکا(2014) - یادداشت های ما از گوشه و کنار جهان

829
سریلانکا، دنیایی متفاوت در دل طبیعتی بینظیر سلام به دوستان خوبی که مشتاق سفر و افزودن معلومات و تجربیات تازه هستند.

سفرنامه سریلانکا (با عکسهای هوایی) , سفرنامه سریلانکا (با عکسهای هوایی) الا سریلانکا

547
پرواز ما ساعت تقریبا 5 صبح به زمین نشست مستقیم رفتیم به قسمت دریافت ویزا هنگام ورود با پرداخت 40 دلار اتیکتی در پاسپورت ما چسبانده شد و به سمت درب خروج حرکت کردیم با توجه به مطالعاتی که از قبل ...

926
قبلا در مورد سریلانکا مطالب کوتاهی را در وب لاگم گذاشته ام. اما این بار متن کامل تری را آماده کرده ام که در چند روز آینده در آخرین شماره هفته نامه تعطیلات نو به چاپ می رسد .

652
فرسنگ - سفرنامه سریلانکا - صبح زود بعد از صرف صبحونه از محل اقامتمون تو سیگیریا به سمت دومین شهر مهم سریلانکا، " کَندی Kandy " حرکت کردیم.

334
با کسب اجازه از همه دوستانیکه منتظر ادامه سفرنامه دور اروپا و سفرنامه نروژ بودن از اینکه ادامه اون داستان یکم به تاخیر می افته صمیمانه پوزش می خواهیم.

388
روز سوم صبح ساعت پنج سوار توک توکی که از شب قبل اودارا قول هماهنگی اش را داده بود می شویم و به سمت ایستگاه قطار حرکت می کنیم.

955
رها شدن از زندگی روزمره و سفر کردن آرزوی خیلی از ما هست، اینکه زندگی رو به سبکی جدید تجربه کنیم، در شهر و یا کشوری جدید، با فرهنگشون همراه بشیم و هر روز به دنبال دیدن جاذبه های گردشگری باشیم که ...

816
سفر ارزان و طبیعت گردی - سفرنامه سریلانکا (روز هشتم نگومبو) - جهانگردی و طبیعت گردی و خاطرات سفر

194
برای سفر به سریلانکا نیاز به ویزا وجود نداره و ویزا به صورت فرودگاهی با مبلغ چهل دلار صادر میشه.

370
به سریلانکا، سرزمین تمدن گمشده در طبیعت خوش آمدید. درباره سریلانکا . ... سفرنامه ...

521
بعد از خوردن ناهار وقت رو تلف نکردیم. ادامه حرکتمون به سمت شمال شرق بود. خیلی طول نکشید تا به یکی از مهمترین شهرهای باستانی سریلانکا برسیم.

740
بعد از مدتی فکر و بررسی به این نتیجه رسیدیم که به سری لانکا سفر کنیم و با ... سفرنامه سریلانکا

503
اما دیدم از اونجا که پستهای من در مورد قاره آسیا تنها محدود به دو تا سفرنامه ... سریلانکا به ...

107
سفرنامه مسعود ... خاطراتی که تا آخر عمر به یاد ماندنیست و برای من بهترین خاطرات در هنگام ...

582
Moved Permanently. The document has moved here.

751
سفر نامه و گردشگری - سفر به ویتنام - ... سفرنامه سریلانکا. سفرنامه چین . سفر به چین . سفرنامه چین .

748
تصاویر جاذبه های طبیعی و زندگی روزمره شهری سریلانکا که در بین کشورهای توریستی محبوب شده و گردشگران زیادی هرسال برای دیدن سریلانکا به این کشور سفر میکنند